Followers

Monday, October 28, 2013

Macam Mintak Kaki Jer..


Macam Cantik jer...
bangang giler time aku tgk video nih..
kebelakangan nih disebabkan kemudahan internet dan technology yang semakin meningkat..
ramai antara reamaja malaysia skang dah start buat video yang bukan2..
yang meminta kutukan dan kritikan...
serius kome tak caya...
meh tgk kt bwah nih lagi...





yang nih minah yang couple seminggu.....
kecoh giler ...
sekalung tahniah...sbab adik nih telah mempopulerkan diri...




yang nih lak aku tak tau laaa samada dia nih sedar atau lam keadaan separa sedar time wat video nih.
bukan tak leh nk ber v log..
tapi masalahnyer isi lam vlog minah nih merepek sgt..
sehingga tahap sanggama minda..
tapi tak tau ler aku samada berita aku trima btl ke tak..
ada yang kata minah nih spastik..
tak tau ler btl ke tak..







yang nih bagi aku memang spesis spastik...
gay gay gay gay gay gay..
super duper gay..
mengalahkan lord of gay that is justin beiber...
i dont know why on earth malaysian kebanyakannyer suke makluk nh..
sampai kolej aku jemput makluk nih wat persembahan lagi kt kolej aku...

tak caye..
meh tgk kt bawah..



wtf glr seh..
aku punyer ler benci kt makluk nih..

kesimpulan kt post aku nih..
mungkin ramai yang wat video bukan2 kerana ingin menjadi populer lam masa singkat..
or mungkin depa secara kebetulan jer jadik populer atas tanggapan masayarakat...

so nasihat aku jgn post kalau benar2 yakin yang benda kome post tuh tak membuatkan kome menyesal 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...