Followers

Wednesday, May 30, 2012

Gamer Sejati Yang Sebenar.





















Motosikal Penunda Kereta China.




PS : lau keta rosak leh tahan polis jer..mintak tolong tunda tak yah pgl trak tunda...

apabila megusta dipokemonkan...



Pempuan ibu kepada anak umur setahun mcm budak sekolah..


kali pertama keranda tgk pic dia nih..
mcm susah nk caya umur dia 2+....
huhuhuh muka mcm budak sekolah rendah pon ada...
huhu dia nih dikatakan pernah muncul kt rancangan tv jepon..
ganas2...
lau ada bini mcmnih kt malaysia..
agak2nyer akan dituduh kawin budak bawh umur...
parah2..
tapi untung laaa bini kot muda giler..hahaha





Tuesday, May 15, 2012

Kenapa Ramai Lelaki Bujang di malaysia...

wooo topik hangat...
hehehe...
yeler skang nih asal keranda bukak surat kabo jer citer pasal benda nih...
asal bukak apesal pon sama...
blog2 pon byk bincangkan...


bagi pendapat keranda yek..
satu jer sebab utama iaitu DUIT!!!!!!!
ok korang bayangkan duduk n hidup kt malaysia mcmne..
kebanyakan mesti akan berumahtangga lepas dari selesai belajar...
n dah dpt keja...
nak kawin nih memula kena ler ada pasangan....
dah ada dah...so checkan dulu...
pastuh biler nk kawin nih sah2 ada lak wang hantaran...
yaaa sebut pasal wang hantaran...
koman2 skang dalam lingkungan ..
5 hingga 20 ribu ringgit bergantung kepada kelulusan calon pempuan tuh..
tuh dia kawin pon mcm nk ambik keja tuh...
hahaha...
ok ramai akan kata..
BUAT LAA PINJAMAN BANK...
tuh bukan masalahnyer..
kebanyakan lelaki akan fikir lagi jauh dari kawin tuh...
beda yang paling penting adalah lepas kawin..
katakanlah slalu memula keja tuh gaji paling stabil pon akan lam lingkungan 
2500 nih kira keja standart nih...
kelulusan degree...
bukan keja gans2...
kira keja biasa laa..
no satu mesti nk ada keta...
so tolak ler 450 tiap2 bulan tuh pon lam ambik viva jeler kot...
sewa rumah...
slalu kt malaysia nih lam lingkungan 600  ke 1000 lbih..
kita ambik laa tengah2 800...
tolak ler 800....
2500-450-800..
tinggal berapa???
1250...
belanja rumah 300 makan minum bagai..
tolak lagi 200 minyak keta untuk sebulan..
750....
tolak lak ngan hutang kawin...
hauhauhauah...
kira lam 300 kot tiap2 bulan....
350 dah tinggal...
bil telepon lagi...
bil air bil letrik...
tuh lum masuk kalau keta rosak ke..
belum masuk duit beli baju..
kalo korang dah berdua..
a.k.a kahwin...
sah2 kena ganda dua...
memang lah boleh shared...
tapi bagi pendapat keranda masih lagi besar....
kira kalau hidup berdua...
pendapatan seisi keluarga mestilah lam 3500...
baru ckup ...
ttuh yang keranda nampak skang nih kenapa ramai lelaki bujang..
hahaha tak berani bai nk minang anak dara orng...
hahahahahah....
so bukan pasal kenduri jer..
kalau pasal kenduri tuh ape laa sgt...
sekali jer pon..
hahahaha..
tapi lepas kawin tuh yang parah2...
nih pendapat jer...
nk terima ke tak nk atas korang masing2...



Sanggup tanam besi berani@magnet semata2 nk bawak Ipod Nano kemana2 sahaja...







first thing that came out of my mind is...
this guy maybe not alert ...
aku rasa kome pon tau..byk dah syarikat kt luar tuh duk buat satu alat yang..
membolehkan korang bwk ipod nano korang sebagai jam tangan...
tak pyh ler nk tanam2 besi berani bagai...
hahahahah...
satu tindakan bodoh gak mamat nih..
sian2...
tuh laa ada komputer duk wat men soliter jer mcmne nk berkembang minda...

*nih kt bwh nh keranda tunjuk skit benda yang leh..
wat ipod nano korang jadik jam tangan bagi yang tak tau....







Wednesday, May 9, 2012

video budak kecik dibelasah tanpa belas kasihan.



video

assalamulaikum...
video nih keranda dapat dari kawan2 keranda yang tagged kt fb...
ape yang keranda nampak lam video nih memang sial laa...
aku rasa rimau pon tak buat anak dia mcmnih...
mana pi kemanusian pon tak tau...dasar otak bodo....
sakit hati pon ada tgk ape yang pempuan nih buat kt budak tuh..
budak tuh kecik lagi...
tak payah laa nk dibelasah sampai mcmtuh skali....
jujur keranda ckp lau ada dpn muka keranda dah lama keranda ..
terajang pempuan nih...
dasar otak babi...
babi pon lagi mulia dari dia...
budak tuh tak sepatutnyer diperlakukan mcmtuh...
ape laa salah sgt budak tuh sampai dibelasah mcmtuh skali..
kalau agak2 dah benci sgt kt budak tuh..
bak mai sini bagi aku jaga...
ko memang tak layak nk jaga budak tuh...
memang dasar bodoh...
bebal..
banggang...
mcmnih ko memang tak layak bergelar manusia..
buat malu jer..
entah laa kadang2 orang skang memang dah hilang ..
peri kemanusiaan...
geram2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...