Followers

Thursday, February 17, 2011

selesai satu kerja aku.....

samekom wasuup2..
hahaha nih aku nk citer skit kegembiraan aku skang..
ahahaha...
aku tadi tghari aku terima brita gembira dari kawan aku..
dia dah pulih dari masalah dia..
gembira tul aku rasa biler dapat bantu org lam keadaan susah.
haha..
begitu lama aku tgk dia murung..
skng nih aku terima berita dia tgh gembira kembali..
tahniah aku ucapkan kt dia.
semoga dia kekal mcmtuh.
hahahahaha..
puas ati aku rasa kerja aku dah selesai..
aku rasa dah tiba waktu untuk aku step back untuk kasik dia peluang untuk teruskan hidup dia.
hahaha..
bukan ape..
kalo aku ada untuk dia jer untuk semua masa sampai biler2 pon dia tk kan kasik peluang untuk org lain untuk berkawan ngan dia..
nih aku nk gitau skit tip2 untuk dapat kawan..
1..jujur nk beerkawn...
2.kena share masalah ngan kwan2 sharing is caring..
3.kena tolong kawn biler ada masalah..

keja aku dah selesai..
haha..
kepada dia yg bace aku bukan ckp step back tk nk berrkawn ngan ko..
giler ape ..
hahaha..
step back tuh maksud aku,aku nk tgk ko pulak hidup sendri..
nk tgk mcmne ko teruskan idup..
carik kawan2 lain.
tambah kawan2 ko...
tak kan sampai biler2 kawan2 ko leh kira ngan jari..
kalo dah asik aku jer kawan ko biler mereka yg lain nk jadik kawan ..
btl tkk..
bagiler peluang untuk mereka hadir lam hidup ko...
jgn tutup terus pintu ati tuh untuk berkawan...
ish2 nih pon aku tulis(apaaa daaa)
wakakaka..
panjang lak enty aku kali nih..
nih citer no 2..
member aku budak kedah..
nih satu lagik hal..
apekebangang orag kita kalo nk bergossip pon agak2 ler ..
sampai member aku nh nk bunuh diri.
dah ler org tuh lam masalah..
bukan nk tolong
nih adekepatut makin dikutuk member tuh...
ish2 risau aku dapt tau dia nk bunuh diri..
weh come on..
jgn mcmnih weh...
(mcm dia bace lak entry aku)..
wakakaka..
korang pon kena ubah ler corak permikiran..
jgn ingat bunuh diri tuh jalan penyelesaian...
jgn duk kutuk org jer.
jgn ler pikir org lain tk dak perasaan..
ish2 aper kes nih.
wakaka..
n lagi satu kepada anda2 yg bergelar lelaki bukn bapuk...
jgn ler keja korang nk mainkan perasan pempuan..
nk rosakan pempuan apekejadahnyer.
berlambak2 aku dgnr kes mcmnih..
sial tul..
korang dah rosakan depa..
biler dah tk nk korang hina...
dah ler pala depa duk kena cop dah...(penah main dah )...
pala korang tk kena pulak...
ish2..
aper nk jadik ler.
bertnaggungjawap ler.
weh..
kita lelaki ...
kalo ko rosakan org ambik tau sikit..
jgn duk suka2 jer.
depa pon ade maruah weh...
aku ckp dah mcm ustaz dah..
ok ler jari aku dah kebas dah nih menaip..
lantak pi ler korang bace ke tak..
lagipon blog nih ana yg punya,.
waka,
sukati aku ler nk merapu ape pon..
last2 aku gak yg bace.
dah chau...
akhir kata...
aper masalah pon meh dtg jumpa aku..
kalo aku leh tolong aku tolong..
aper guna kawn kalo tk leh tolng kawan..
chau sin cheeeeeeeeeeeeeee

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...