Followers

Saturday, February 5, 2011

bilermak kita buat aper yg kita buat...



Assalamualaikum kepada anda semua para2 pari2 paru2 pembaca..
nih aku nk citer pasal mak aku..
skang nih aku pon pelik sejak biler lak mak aku adeerblognih..
pelik2..
dulu aku duk main fb mak aku pon main fb....
bilerr aku duk jadik blogger nih..
mak akupon nk jadik blogger..
hahahaha..
mungkin zaman dia tk dk kot benda nih..
jadik nk cuba ler aper ramaja2 zaman skang duk main..
hhha..
tapi tk pk ler elok gak mak aku wat cmmgini sekurang2 nyer mak aku tk buta it..
hahaha...
kira aku leh gakrasaa bangga mak aku tuh main fb n jadik blogger berjaya..
wakakakaka...
k ler aku nk chau dulu pasal aku nk study..
kk chau..
wakakak





(gambar blog mk aku)



(facebook mak aku)

1 comment:

  1. tq kerna memaparkan blog ummi ni.. sebenarnye kita mesti jgn berhenti belajar.. belajar dan terus belajar sehingga bila-bila pun... ummi pun g kursus IT tau...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...