Followers

Wednesday, February 16, 2011

biler aku terasa hati aku mcm org anggap tk kisah...

hallo ...
kepada para pembaca semua...
aku post hari ni bukan ape.
aku kenkandang rasa penat nk jaga hati orang lain..
biler hati orang jer aku nk jaga hati aku saper nk jaga...
sesuka jer ckp pasal bukan2 pasal diri aku...
sedangkan dia tuh bukan knl sgt pon saper diri aku....
dia baru jer knl aku lam waktu 6 bulan..
tk rapat pon ngan aku..
senang2 wat kesimpulan..
yg aku marah bukan ape..
benda dia ckp tuh kt mak aku..
bukan org lain...
pikir ler sendri...
kalo sakat kwan2 lain aku tk kisah...
nih kt mak aku..
aper mak aku pikir nanti....
aku bukan ape.
aku on facebook tk bermakna aku ade jer kt depan laptp...
tk bermakna aku tido sambil on facebook..
keja aku kena buat gak..
aku cuma sekadar on...
kalo rasa mcm nk tgk status aku tgk.
kalo rasa tk nk aku biar jer...
aku skang dah ler sibuk..
ngan project managemant lagi..
ngan database..
ngan flash lagi.
nih nambah satu lagi ngan product aku kena jual..
bukan aku yg nk..
kalo ikut hati aku memang aku tk nk buat keja2 nih..
aku harinih sepnjang hari ke kelas dari jam 9.30 pagi sampai jam 10 malam baru balik...
balik pon lam keadaan basah kuyup tk dk pon aku nk merungut ape..
tapi biler aku tgk status aku kena komen yg bukan2 saper tk marah..
sesedap hati je duk kata aku tido ler aper ler.
tk gi kelas ke ape.
buang masa ler aper ler.
padahal dia tau ke aku tgh buat ape...
sesuka jer ...
aku bukan nk luahkan perasaan ke aper.
tapi pikir ler aku bukan robot..
tk dk perasaan...
aku jugak manusia samer jer mcm korang.
kalo korang terasa biler org buat kt korang aku aptah lagi..
aku tau aku bukan perfect..
aku tk pandai mcm korang..
aku tk reti nk kutuk2 org kt belakng.
aku kalo nk kutuk aku ckp depan2 jer..
sng..
org tk sakit ati ke ape...
tapi biler aku tau mcmnih..
aku jadik sedih aper salah aku..
aper yg aku silap..
sampai sng wat kesimpulan mcmtuh..
last word dari aku harinih aku bukan robot..
bukan dapat jga hati org semua....
hati aku saper nk jaga..
aku tau aku mcmne..
biar lah lantak dah.
pasnih biar aku sorang2 jer.
korang nk pgl aku sombong ke aper lantak ler.
asik hati korang jer aku nk jaga...
hati aku mcm sampah korang buat.
org ckp berkawan biar ramai..
tapi biler dah ramai kawan..
ramai pulak yg jadik musuh lam selimut..
lantak ko la yg buat mcmnih.
aku malas nk berdendam..
semoga ko bahagia ngan aper ko buat..
aku cuma satu jer aku nk tau..
aper salah aku..
itu jer yg aku harap.
at least kalo ko tk nk berkawan ngan aku aku tk kisah cuma tolong kasik tau aku..
aper salah aku..
aper yg ko tk puas ati sgt ngan aku..
ckp je.
aku nk dgnr.
sebab aku memang nk tau aper salah aku........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...