Followers

Wednesday, February 26, 2014

Orang Malaysia Gemar Membazir Elektrik!!!!!!!!!

Assalamualaikum...
latelty kita dgr takhriff elektrik naik lagi...
yaaa bill yang dah sedia tinggi makin bertingkek2 tinggi dia..

Ayat kerjaan ...
TAK SUKA BILL NAIK JGN GUNA ELEKTRIK..

ramai laa antara kita yang duk merungut..

bro bill aku bulan nih dari RM 100 jadik dekat RM 200 beb..

kusut kepala???

rasa mcm nk duk lam gua jerkan sebab bill melambong naik..

PERCAYA ATAU TIDAK SEBENARNYA ADA 
JALAN PENYELESAIANYA!!!!!!!

TNB PON TAK BOLEH SAMAN..
APETAH LAGI KATA CARA INI SALAH...

DIJAMIN SELAMAT
100%

DARI BILL YANG MELAMBONG TINGGI..
MENJADI RENDAH DALAM SATU LANGKAH MUDAH..

bro nih mlm ke??

ke nih produk penipuan..


percya laaa kata aku..

INI PERKARA BENAR...
BUKANYA COBAAN!!!!


JAWAPANYA!!!!!

C- Result




C- RESULT adalah satu alat yang direka khas untuk menjimatkan bil elektrik anda. Ianya mudah, selamat
dan tidak menyalahi undang-undang.


1. mengurangkan pembaziran elektrik


2. menjimatkan sehingga 45% bil elektrik anda


3. mengurangkan haba dan radiasi


4. Tiada bahagian bergerak dan tiada pemasangan khas


5. Penemuan produk abad ke 21 yang menggunakan teknologi USA






nih laa bendanyer....



bukti bill elektrik 




Cara C - Result Dipasang...






haaa rasa nk tau lebih lanjut 

tekan link nih


tak pon gi usha kt Facebook Fan Page dia...

( Onwer dia badan mcm aku jgn korang kata tuh aku )





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...