Followers

Sunday, March 6, 2011

citer pasal photogrhaphi...

(note this is my father d3000 not mine)
alooo wassup..
aloo aku nk citer skit pasal photographi arini..
citer nyer mcmnih.
aku balik umah arith.
nampak ler dslr bapak aku..
maka aku pon gatal mulut tyn bapak aku..
ayah2....mcmne nk slowkan shuttle speed???
lam ati aku : sah bapak aku tk tau punyer...
skali dia jwp ngan penh kenyakinan n jawapan yg btl..
aku pon ape lagi.
terasa tercabar ler.
aku ckp mcmnih lak.
ayah bukan slalu ayah guna auto ke???
maka dia pon jwp....: tk kan ayah nk ckp kt kamu "along2 ayah nk guna manual nih"//
cet...
aku pon terus mengambil camera tuh n buat harta aku selama 2 hari semata2 nk blajar cara guna.
wkakaka layan jeler gambar dari dslr bapak aku yg aku ambik gambar nih.
jgn nk kutuk ..
saya budak baru belajar..
wkakakaka





(baget nk jadik son goku)


(ehem tiada makna tersirat yek saje test)


(sajer test nk pakai d light shutterspeed )
(gambar menunjukan kegemukan aku)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...