Followers

Monday, March 14, 2011

aku tetap aku.....

kehadapan para2 pari2 serta paru2 pembaca sekalian...
aku nk citer pasal diri aku pulak time nih..
dimaklumkan gambar kt sebelahtuh..
muka aku skang..
rambut sudah pendek.
ala2 mcm mamat baget hensem(padahal tk hensem pon...)

waakkkaa

harinih tk tau ler pehal aku gatal sgt nk pakai baju merah tuh dah terbiasa kot..
ari isnin pakai formal.
skali pandg dah mcm badut sarkas aku tgk.
wakakaka
gelakn diri sendri..
wakaka

nih aku nk ckp sikit..
selama nih agak lama gak ler aku tk potong rambut pendek mcmnih.
aasik2 rambut panjang(bajet super jr sory2)
lama gak ler aku asik cuba jadik org lain bukan aku..
kunun2 nk tackle awek(tackle sampai dia injured)..
wakaka
gi mampus malas dah aku nk ngorat2 awek nih..
baik jadik diri aku sendri.
tk payah nk cover2 line...
konon2 baik ler ape ler.
aku adalah aku..
to myself i would like to says...welcome back bro....
to all of ur guys...
this is the true me...
accept for who i am..
if u dont like it i could not help it.
hahaha..
ke ler mata dah ngantuk.
time for me to sleep.
hahaha.
merapu sudah..
akhir kata babai..
wakakak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...