Followers

Friday, January 28, 2011

kIsah pada suatu malam minggu...

Assalamualaikum....
kehadpan para pembaca blog aku...
korang mesti terkejut aper yg jadik pada aku serta rakan2 pada hari ini...
nak dijadikan cerita...
kami gi ler melepak di bukit ampang malam ni...
paas melepak member aku berkata(jom jalan2 pusing town)...
pastuh kami pon bergerak ler ke kuala lumpur...
pusing punyer pusing ler town...
onderway balik kami gi ler lalu kt area chow kit..
skali suka punyer suka...
driver keta nih(member aku a.k.a onwer keta)..
hilang fokus...
gedegang(dramatik skit.)
langgar ler lori....
maka tercipta lah satu lakaran sejarah..
nasib baik kami ini pemandu n penumpang berkhemah..
semua pakai seatbelt..
selamat...

(keadaan keta semasa nk kena tarik)


(keadaan kereta yg rosak)


(gambar keta nk keta tarik)
(bahagian enjin keta)
sooo moral of the story kepada semua pemandu..
jgn lah hilang fokus semasa memandu...
n kepada si driver aku mintak maap..
aku selaku co driver seharusnyer memberi perhatian..
sabar2 semua ini dugaaan...
sekian....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...