Followers

Saturday, January 29, 2011

biler datang gile kami...

Haaaa tajuk kt atas tuh mcm menarik kan.
wakakkaka..
haa nih aku nk citer skit ape jadik biler gila aku dah dtg..
hahaha.
malam tuu.
member aku syawal ajak lepak..
lepak2 ler aku bersama si beauty sywal n sorang lagi mamat sabah..(name tk ingat)
memula gi lepak kt bukit ampang...
pas dekat sejam kt bukt timbul rasa boring...
bermulah perbincangan untuk ke destinasi mane pulak.
bincang2 last2 kata putus dibuat..
jawapanyer gi i city kt shah alam nun....
gila ler aku dah ler tk rancang2..
terus tembak shah alam(btl ke aku eja nih bantai jeler)..
dah ler masing2 tk ingat jalan..
semua main taram jer...
nasb sampai..
sempat ler kami bergambar..
elok2 pas habis bergambar....
i city pon melabuhkan tirainyer...
pastuh balik ler kami..
giler ler aku sampai umah sewa am kul 8.15.....
bapak mengantuk.
k sampai kt sini jeler..
korang tgk ler gambar yg tk berapa nk clear nih...(pasal aku guna kamera hp jer..)




(seorang pecinta binatang)



(time untuk membuli)



(sian pak guard jadik mangsa buli)



(jgn korang nk pikir lain)




(gambar terakhir yg sempat dirakam sebelum semua lampu padam)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...