Followers

Friday, December 31, 2010

setiap saat berlalu..
minit berganti minit..
jam berganti jam...
hari berganti hari...
bulan berganti bulan...
akhir sekali tahun berganti tahun...
bergitulah lumrah hidup seorang manusia..
tahun 2010 telah pon melabuhkan tirainyer..
sepanjang 2010 macam2 telah berlaku kepada diri aku...
jujur aku katakan 2010 bukanlah tahun yg terbaik bagi diriku...
kini aku bukan lagi pelajar universiti..
hidup bagaikan manusia tiada arah tuju..
entahlah..
tapi jutaan terima kasih aku ucapkan kepada 2010 kerana banyak mengajar aku tentang erti sebenar kehidupan...
aper yg aku harapkan ..
2011 datang membawa sinaran baru dalam kehidupan aku....
akhir kata selamat tinggal 2010 dan terima kasih atas segala jasamu...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...