Followers

Monday, December 20, 2010


Assalamualaikum...
Kehadapan para pembaca blog aku...
Kepada sesiapa yg rajin bace blog aku sila leh...
Aku sebenarnyer ader berita yg kurang gembira@ lehbih tepat berita sedih ler.....
Sepertimana yg kome(bahasa perak) tahu...
Result exam aku dah pon keluar pada minggu lepas...
Di sini aku nk kasi tahu aku telah secara rasmi telah dibuang universiti @ lebih tepat lagi UNIKL...
aper nk buat dah nasib badan...
maka tamatlah zaman aku sebagai seorang pelajar universiti..
hahah..
hidup aku skang tk tau ler cmner.
kucar kacir aku dibuatnyer.
tk tentu arah....
giler2...
tk pk ler aku ambik nih sebagai iktibar bagi diri aku...
mungkin ader rezeki lain bagi aku....
For ur guys aku cuma nk kasi tau teruskan ler belajar..
selagi anda ada peluang..
bagi aku skang cuma kerja ..
mungkin bulan julai aku akan sambung di tempat baru...
siapa tahu..
setakat ini dahulu..
akhir kata assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...