Followers

Wednesday, September 3, 2014

Perempuan Istihar Murtad Terang2 DI Facebook


Assalamualaikum...
disini keranda nk share ngan korang ape yang keranda nampak laaa kt timeline facebook ..
masa duk tgk2 timeline ( almaklum waktu time bosan )
ada laa hamba Allah nih share duk kata minah nih sesat...
aku pon apa lagi duk tekan laa.
skali ada terpampar profile facebook nama Islam..
pakai tudng..
tapi ada satu status upload gambar perempuan islam pakai tudung duk lam gereja ..
doa stail orang kristian..

aku duk laa usha2 lagi nk tau btl ke..
ke dia saja duk kasik info benda nih jadik tempat len..
bace status dia.. siap mengaku dia anut agama baru..
krislam...
bagi aku benda nih berat..
ia boleh sesatkan orng..
satu guna nama ISLAM dalam agama baru dia tuh..
dah sah2 sesat..
dua cara dia berpakaian serta duduk lam gereja tuh dah tak btl dah bagi aku..

aku tkt benda nih melarat..
ramai pulak terpengaruh...
MURTAD BERAMAI2..
aku bukan USTAZ bukan ahli ulama..
tapi aku rasa pihak berkuasa kena ambik tindakan..
sekiranya benda nih btl..
jgn biarkan agama ISLAM dipermain2kan..






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...