Followers

Sunday, March 23, 2014

Game Bomoh Buaya VVIP @ Google Play


Assalamualaikum...
mungkin korang ingat lagi bomoh vvip yang dikatakan hebat penampo buaya ni...

sejujurnya aku duk tgk ada video terbaru dia kena sound ngan akak manager kt hotel tuh..

tak dk lak dia nk tampo akak tuh mcm dia tampo buaya..
mungkin akak tuh ada ilmu tampo harimau kita tak tau laa kan...

soo aku cuk laa chat2 lam satu chatroom nih..

pastuh ada yang bagitau kt aku yang skang nih kt google play dah ada game bomoh tuh..

so biasa laa gi laa usha kt google play..

ingatkan sikit upenyer melambak giler... 
nih antara yang aku sempat screen shot..
















mcm yang korang tgk tuh byk lagi ape nk jadik laa si bomoh nih..
bawk2 laa tobat...
umur bukan makin muda..
makin tua ada laaa..

adoi wat malu jer kita negara duk kena ketawa ngan org luar..

carik kapal terbang guna cara merapu mcmnih..
org duk solat hajat... mintak doa..
dia duk bwk kelapa wat loqlaq dia....





k laa sampai sini jer...
kalau ada info baru nanti aku update...

kk chow...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...