Followers

Wednesday, November 27, 2013

Post Gambar Ehem2 Kt FB

Assalamualaikum...
pagi2 nih aku bgn saje bukak fb...
pastuh aku ternampak ler post nih.... ada laa page aku follow biasa laa ...

hummm...pada pangangan benda nih mungkin dah kes bape lama dah..
soo saje jer gatal tgn wat penyiasatan...
soo aku google ler..
ada laa satu blog nih... citer pasal kes nih dengan siap bagi lagi link fb pempuan yang dikatakan mangsa fitnah...
humm so aku pon ape lagi usha laaa mane tau kot2 betl ke atau saje wat gempak..

ok menurut blog nih lam bulatan merah tuh...
yang ada print screen tuh fb fake pempuan nih *fb yang ada gambar bogel katanyer...
pastuh kalau kome nampak ada lak lam bulatan kecik tuh... klick sini kalau nk fb btl pempuan tuh
soo aku pon klik laaa maka kuar laaa profile pempuan yang dimaksudkan...

ok pas kuar profile pempuan nih aku try laa carik kot2 dpat jumpe ler kan..
fb fake yang dimaksudkan...
mane tau btl ke tak citer kata gambar intim tuh mane rupa laaa kot2...
gambar bodo2 jer...
soo aku gunakan kepakaran mengoogle aku....
walalala..
tak yah google pon korang tau mcmne nk carik kan..
profile fb bukanya private pon..


carik punyer carik aku jumpe profile nih..
soo mulalah gatal skit nk carik bahan yang katanya gunakan gambar intim wat profile..
memula aku bukak tk dk profile pic..
pastuh mungkin dia lupa nk hapuskan kot gambar yang penh dia upload..
soo aku korek2 lagi lam pic library profile nih..
last2 aku jumpe 2 gambar yang mungkin dimaksudkan oleh pos blog tadi..



ok kalau tgk gambar nih mungkin ramai ckp..
nih gambar tgh mandi sesama nih..
so berbalik pada blog tadi..
lam tuh ada ckp nih kes ugutan laaa.
asalnyer gambar nih katanya diambil masa depa duk bercuti..
biler aku tgk pada gambar nih terletak bersama lam fb tuh lam album diupload 
bersama ngan gambar gi cherating tak silap aku...
soo satu kemungkinan citer nih btl..*mungkin aku lembab pasal malas bace berita..
menarik kan..
soo aku try laa usha2 lagi ape yang dikatakan mencabar jaip..
(jabatan agama islam pahang )


ok mungkin nih salah satu status yang kontroversi tuh..
ok skang pada pendapat aku lak..
satu aku rasa tak perlu ulas panjang lebar laakan..
kalau btl laa dikatan pempuan tuh adalah pempuan yang sama..
dan memang tuh gambar dia ngan bf dia..
satu jer aku nk ckp..
dua2 bodo ayam..
perangai serpupa binatang..
mengaku islam tapi jahil..
bengong..
sebab ape..
dah terang lagi bersuluh..
islam haramkan hubungan bersetubuh sebelum kawin..
so satu ko dah berzina dah jatuhnyer...
pastuh kecoh pasal kes nih jadik kt fb...
soo sape yang carik penyakit skang..
kalau btl2 ko ikut segala ajaran islam.
ikut hukum benda nih tak jadik..
skang benda dah kecoh..
ramai dah tau..
wa tak tau mana lu nk letak lu punya muka..
dua jantan tuh lagi satu..
bukan nk kutuk ke ape.
tak perlu nk tayang kejahilan diri sendri kt khalayak ramai..
pas tuh duk cabar lak jabatan agama islam malaysia..
cube bayangkan laaa kalau btl2 jabatan agama nk laksanakan hukum agama..
korang dah lama dah kena hukum sebat dah..
ape nyer bagang tindakan anda tersebut..
aih dunia2 makin lama makin teruk..
tuh ler org caple ko nk caple..
org caple sebab nk carik calon isteri..
ko caple sebab carik pemuas nafsu..
adoii nih la agaknya rupa biler hidup di zaman hampirnya kiamat..
semakin hari semakin teruk..
duk negara islam majoriti rakyat mengaku islam..
tapi segolongan besar islam hanya berada lam kad pengenalan jer..
segala cara hidup islam hukum hakam tak dilaksanakan..
tak tau laa ape nk jadik..
sekian jer ler sakat sini aku nk sentuh lelebihkan ramai lak pihak terasa..
renung2kan laaa pikir2 kan ler kita ..
adakah generasi akan datang lebih baik atau lebih buruk dari sekarang..
kita laa yang akan mencorak generasi mendatang..
tepuk dada tanya selera..
akhir kata assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...