Followers

Wednesday, June 20, 2012

Permindahan Hak Milik Blog...

Assalamualaikum...
aku...Keranda Mayat...
dengan ini nk kasik satu informasi...
ini adalah post akhir aku sebagai admin @ onwer sebab lepas nih ada perpindahan hak milik..
blog ini akan dikelolakan oleh mr joe..


(jgn tyn aku pasal ape dia pakai pic nih..)

sebab tukar onwer..
sebab aku tak dk masa dah nk jaga blog nih..
dan aku skang dah jarang sgt update.
untuk bagi korung semua masih seronok tgk blog nih..
maka aku fikir jalan terbaik kasik kt org len jaga.
pas nih ape2 post akan dippost oleh mr joe..

walaupon name blog dah ditukar..
onwer pon tukar aku harap korang teruskan sokongan korang kt blog nih..
sekian...
yang benar...
KERANDA MAYAT...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...