Followers

Monday, March 5, 2012

Maklum Balas Mengenai Green Day KPTM KL


assalamualaikum...
nih keranda nk update skit pasal post KPTM KL arituh...
nih member keranda kasik kira tindak balas dari penuntut kptm yg len....
ada yang sokong kernda nyer pendapat ada yang tak...
*tak tau ler aku depa tgk ke tak blog aku..
tapi aku tgk mcm sama jer pendapat dia..
so aku pikir sokong ler tuh...
n ada pasal dari pihak penganjur ....
meh usha..



kesimpulan ...
kira bagus laa pihak penganjur memohon maaf terang-terangan...
kira biasa laa bro kita nih manusia biasa tak lari dari silap...
bukan semua perfect...
aku puji laa pasal ko tak ambik benda nh remeh..
kira ambik laa jugak pasal kes nih...
bagus2..ini ler gaya pemimpin...
bukan wat bodo je..
huhuhuhuh/.....
kepada yang agak terasa skit ngan post keranda ...
satu jer keranda nk ckp...
keranda pon mintak maafla jugak ..
mungkin agak melampau skit...
biasa laa kita manusia biasa....
huhuuhuh....
akhir kata..
KPTM PEACE YO!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...