Followers

Saturday, February 25, 2012

Blog Adik Pempuan Aku...


harinih aku nk citer pasal keja yang aku dapat secara tiba2...
hummm bgn dari tido dpt mesej dari adik aku..
along ko tolong edit blog aku...
citenyer blog nih untuk assingment dia..
dia suh aku edit blog nih atas dasar kebodohan it beliau.
(sedap giler kutuk adik sendri hahahaha)
bagi aku tak dk masalah untuk edit blog pempuan..
tapi jgn harap aku akan edit sampai taruk
1.lagu yang membuatkan org nyampah nk masuk blog..
2.bunga2 ala2 gedik..
3.animation tahap gaban..sampai loading pon lama giler..
4.jambu giler blog itu...
hahahha..
masalah kt aku satu jer...
mana ler aku tau ape pempuan suke kalo wat blog nih..
aku lelaki..
n tekanan pasal aku kena guna warna PINK...
OMG!!!!!!!!!!!!!!
hahahah bagi korang yang nk follow blog adik aku..
nih url dia..



follow jeler...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...